Karidansen med overraskelse :-)

 

Jeg har koset meg med Karidansen i ettermiddag.
Kaffebrenneriet, chiapudding og OVERRASKELSE!! Kan det bli bedre?

 

 

For Kari hadde med seg PAKKE til meg!! Og jeg hadde nesen glemt jeg har bursdag snart. 
Pakken får jeg ikke åpne før på lørdag, det er da jeg HAR bursdag. Og det er jeg som har bestemt jeg ikke får lov. For sånn er bursdags-reglen….er det ikke? Gleder meg til lørdag! 

 

 

Og ikke nok med at jeg fikk gave jeg kan åpne på bursdagen min, men vi ble enige om at vi kan jo TREFFES på bursdagen også. En perfekt dag for litt fjas det! 🙂 

 

 

#treff #Karidansen #bursdag #overraskelse

5 kommentarer
    1. Ja sånn er gaveregelen hos meg og, eeeelsker å ha noe å glede meg til, noe fysisk som ligger der og venter… 😀 Tipper du får en fin bursdag. Gaven din fra Düsseldorf er kjøpt, og den må du vente enda lengre på 😀 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg