Kiler i magen!

 

 

Nå begynner det! Eventyret! Eller sommerferien om du vil..:-D
I morgen, grytidlig, er jeg og søsters i farta med toget med snuten mot Bergen. Det kiler i magen, det skjønner du vel?

  

 

Jeg har kjøpt ny koffert, og den kommer til å bli pakket stappfull.
Vi skal på fjelltur! Så tur-klær må så klart med. Hvilken dag det blir tur bestemmer været. Vi skal til Bergen liksom… men håper så klart på vær som ikke BARE er striregn 😀

 

 

 

I dag skal jeg bare surre rundt… Pakke koffert, gå på kafe, fotografere, vaske håret, kanskje vaske et gulv.. Vi får se 😉

 

Har du noen planer for dagen?

 

 

 

 

9 kommentarer

    1. Klart det kiler i magen – det gjorde det på meg også før jeg susa avsted på fredag….! Kos deg masse – nyt – ta masse bilder – og finn på alt gøy! Klem <3

    2. Så kul koffert! 💛 Så herlig med tur til Bergen, – mener jeg har lest at dere skal gå fra Ulriken til Fløyen 🥰 Jeg har bare vært på Fløyen, og der er det fint altså, – var en tur bortom Skomakerstuen/-diket også. Ønsker dere en fin togtur og håper været blir bra borti der! ☀️

    3. Så fin en koffert, så godt med ferie og herlig å glede seg til tur. Godt å glede seg til ting og hendelser <3
      Har ingen planer (nesten ingen) og det er deilig 🙂

    4. God tur til Bergen. Det blir neppe noen skogstur i dag men det veit man aldri. Men kanskje det blir en skogstur på andre siden av byen eller et anna sted. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg