Kjenner du denne karen?

 

 

Enn nå da?

 

 

Eller nå?

 

Nå må du begynne å dra kjensel på han?

 

Fremdeles nei…?
Vel, jeg kjenner han! Det er jo Dedicat!! En av de bloggerne jeg har kjent lengst her inne. Han blogger vel ikke akkurat så mye om dagen, men NÅR han gjør er det alltid så koselig. For mannen i seg selv er bare superkoselig!!  Jeg har møtt han, på et bloggtreff for mange år siden. Og jeg er sikker på han kommer tilbake på blogg igjen 😉

Han er morsom! Han tar alltid en utfordring! Det er vel disse bildene et bevis på. Han har  i alle fall vært med på alle mine utfordringer 😀 Han er blid! En gladlaks fra Nordland! Men han er ikke bare vill og gal, og full av blide spillopper. Han er også klok, tankefull, snill og seriøs. Mannen er pensjonist, men har da bestemt seg for å studere etter arbeidslivets slutt. Skader ikke å lære nye ting. 

Når Jan blogget, skrev han mye dikt på bloggen sin. De var alltid så koselig å lese. Han skrev så mange, og hadde lyst til å få de gitt ut. Betalte selv for å få utgitt bok nummer 1. 

Nå har han gjort det igjen, skrevet bok. Men denne gangen var det et forlag som så hvilken liten perle de hadde foran seg, og han ble gitt ut på Lyrikkforlaget. Det er så moro at han har fått det til 🙂 
I disse dager er det flere av oss “gamle” bloggerne som har fått diktboken hans i posten. Vi bestilte for en god stund siden, og nå kom den endelig. Det er humor og alvor side om side. Og det er også slik Dedicat er. Og det er også det boken heter: 

 

Humor og alvor, hånd i hånd

 

 

Her er et av diktene du finner inni der, og jeg tror jammen meg bildet er fra en av utfordringene han var med på hos meg. En hemmeligutfordring 🙂  Moro!

 

 

 

Ta deg en tur inn til Dedicat da vel, og titt på bloggen hans 🙂

 

 

 

15 kommentarer

    1. Takk for det du deler – jeg måtte titte inn hos “dedicat”
      Jeg likte i “galskapens klør diktet”
      det er som om det forteller oss noe om
      møkkaværet som vi ikke får gjort noe annet med
      … enn å like det også
      GOD SOMMER til Deg og De rundt deg
      “MinsteBrorSommerKlem”

    2. kjøpte ei bok av han for en stund siden. Så nå bør vel jeg skaffe en til. En meget flink mann. Er ferietid men parkeringsbøter finner veien uansett. Må skjerpe meg. Nå venter snart kaffe og frokost før dagen er her. Håper du fikk solgt masse klær. Ha en fin dag.

    3. Herlige, gode Jan altså! Boka har kommet til meg også, og jeg har bladd og kikka litt allerede! Savner han på blogg, men vet at han er der i bakgrunnen! Dette var et supert innlegg om Jan – jeg har møtt ham to ganger, og jeg håper det blir flere møter! Klem <3

    4. Tusen takk snille du 🙂 Det var da en herlig presentasjon av en gammel kall. Det må jeg si, men når det er sagt, så kjenner jeg meg faktisk igjen. 😀 Det kan nok hende jeg dukker opp i ny og ne på bloggen, det kribler litt i taste og bilde knappen inni mellom 😀 Nå håper jeg virkelig at boka faller i smak 😀

      1. Å ja, det gjør den 🙂 Moro du har gitt ut bok. Du må fortsette å blogge, så kommer det flere dikt 😀 Og det bilde fra siden jeg tok opp, det ER fra en av utfordringene? Synes du har noe vinger bakpå der eller noe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg