Kjole-fredag!!

Jeg tar vel ikke fri fra kjolene selv om jeg har hjemmekontor kan du vel skjønne!! I dag var jeg våken 04.30. I fin form. Dusjet og vasket håret, og tok på “jobb-klærne”. Og siden det var fredag betyr det KJOLE så klart 🙂 

 

 

Tok turen ut for å danse litt. Planen var nemlig å se om jeg klarte å laste opp en film til en digital plattform vi bruker på jobben. Og det klarte jeg! Så nå kan det bli moro framover!!

 

 

 

 

 

 

 

Sånn, det var den dansen 😀

NÅ har jeg en bitteliten pause, men må snart i gang igjen på kontoret. To meter lenger borte i leiligheten…

 

Har du kjole på i dag? Det er jo fredag!

 

 

 

#dans #fredag #kjole

7 kommentarer
    1. Leste det var VELDIG VIKTIG det der, å pynte seg litt, selv om en ikke var på jobb. Må innrømme at jeg har sløva der de siste årene. Jeg som aldri gikk i joggebukse før! Omtrent ikke på tur en gang. Nå dasser jeg rundt her … og skapet er fullt av flotte klær som bare henger der. Eller ligger da, i en haug! Her må det visst en aldri så liten skjerpings til.

    2. Så bra at du holder på kjole-fredagen selv om du har hjemmekontor, – sånt er viktig! Fin dans! Her har klassen til junior fått i oppgave å lære seg hver sin dans som de skal laste opp på den digitale plattformen (OneNote) til neste fredag. Litt alternativ skole om dagen. Ha en fortsatt fin fredag, og kos deg i solen, – nå varmer den bra!

    3. Jeg trives best uten kjole men litt lettere klær blir det nok utover. Du er dyktig med kjoler og dans. Ha en fin ettermiddag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg