Kjole-konkurranse!

 

Nå skal DU slippe å stille i kjole altså.  Det er ikke DET konkurransen går ut på. Neida…. 

Poenget er at JEG har så mange kjoler i skapet nå at det hadde vært gøy med en liten opptelling. Her er noen av dem: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Som sagt dette er bare NOEN av dem….

____________________________________

Konkurransen går ut på: 

 

Gjett hvor mange kjoler jeg har i skapet!

 

Skriv det antallet du tror i kommentarfeltet. 
Det blir premie…Kanskje en kjole? Hvem vet 😀 I alle fall en premie til den som kommer nærmest..

Du må svare innen  lørdag kl 18, da skal jeg ha telt opp og sitter klar med kunngjøring av vinner og antall 😀

 

Jeg teller bare med dem som er SKIKKELIGE kjoler, ikke lange gensere eller tunikaer. Og lover å skrive riktig antall selv om det er ALDRI så pinlig mange. 

 

 

 

#kjoler #konkurranse 

9 kommentarer
    1. Jeg tipper 15, men siden du synes det er pinlig mange så bør det være flere, hihi. Ha en superfin pinseaften, – nydelig vær i dag! 🙂

    2. Jeg tipper 35 🙂
      Det er det antallet kjoler jeg selv har i mitt skap 🙂 Og da har jeg ikke talt med bunaden min engang 🙂 Og siden du sier du har pinlig mange, og jeg synes jeg har akkurat passelig mange, men aldri får nok, så blir det nå spennende å se om du har like mange som meg 🙂 Eller kanskje til og med flere 🙂
      Jeg har heller ikke talt med tunikaer og sånt. Siste tilskuddet på kjolefronten hos meg er i ferd med å bli ferdig. Nystrikket. Skal bare hekle kanter, og dampe den, så er den ferdig 🙂
      Artig konkurranse ♥ Jeg er kjoledame selv, men bruker nok kjole sjeldnere enn du gjør likevel. Og det er nok fordi jeg er mer hjemme, og ikke får vist dem frem likevel 🙂

    3. I alle dager,, og jeg som trodde jeg skulle få debutere i kjole altså… Nei forresten, det har jeg gjort på underholdning før 😀 Men jeg får kline til med 19… så får vi se hva dommen blir 🙂 Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg