Kjole-mandag!

 

Det har vært dårlig med kjole-fredager i det siste!
Det har i det hele tatt vært dårlig med fredags-blogging generelt siste halvåret. Og faktisk dårlig med blogging overhode siste året.

 

 

Jeg blogget jo ofte flere ganger om dagen, og HVER dag, i flere år! Det er det ikke sjanse for lenger. Og denne høsten har vært helt ekstrem når det gjelder å ha det travelt på jobb. Så kjole-fredager har kun vært noe jeg har drevet med for meg selv….og ikke hatt sjanse til å “dele” med noen i alle fall.. Annet enn de på jobben eventuelt da…  😉 .

I dag fant jeg imidlertid ut at det ikke er noe i veien for å ha en “kjole-mandag”. Piffe opp mandagen litt. Visste den ville bli hektisk, og lang den også… Grønn kjole passer fint nå i adventstiden. Litt julete.

I morgen er det tirsdag. Du skal ikke se bort for at det kan bli en “kjole-tirsdag” også. Kjole hver dag kanskje denne uken. Både på jobb og på fritiden. Torsdag og fredag avspaserer jeg, og fredag skal jeg på Harry-tur 🙂

 

Har du hatt kjole på i dag? 😀

 

 

 

16 kommentarer
    1. Du er så flink til å pynte deg litt. Jeg gjorde det faktisk forrige uke. Tok på skjørt da jeg skulle på besøk og fikk så mange fine kommentarer. Sjelden jeg bruker annet enn bukser. Jeg må bli flinkere. Klemsiklem 🙂

    2. Du er så flink til å bruke kjolene dine! 👍 Jeg er ikke så glad i å gå i kjole, og blir helst når jeg skal pynte meg ala konfirmasjon og slikt.😅 Om vinteren synes jeg det uansett blir for kaldt, og ull liker jeg ikke! Kos deg i langhelgen! 🥰

    3. Skikkelig fin julegrønn kjole.🎄💚
      Jeg har faktisk hatt på julekjole på jobb i dag.🎄❤️

    4. Bruker lite kjoler, men har faktisk bestilt en vinterkjole nå. Har bare sommerkjoler 🙂 Bruker mer skjørt og bukser 😉
      Du er som alltid fin i kjole 🥰

    5. Ingen kjole på meg, nei…. det er jo så kaldt, og da fryser jeg kvart ihjel når jeg sitter stille på kontorstolen, hihi….:! Men du er fin i den grønne kjolen! Klem <3

    6. Niks ingen kjole på i dag. Men jeg synes du skal ha en kjole-uke.
      Det er ikke alltid en får tid til å blogge, stor forståelse for det. Lag deg en fin langhelg når den tid kommer.

    7. Flott, grønn kjole! 😀 Tidligere brukte jeg aldri kjoler, men nå bruker jeg kjole nesten hver dag. Mest pippi-kjoler 😉

      1. Så fin. Kjør kjoleuke🤩🎄Og så deilig med langhelg og harryhandel før jul, misunnelig🤩Skal ta på kjole en dag jeg og. Brukte forresten den sorte korte jeg fikk av deg sist fredag 😊På juleklubb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg