Kjoledagen!!

 

Hei-hei!!
Det er freeeedag! Det er kjoledagen!!!

Ja, for meg i alle fall.

 

 

 

 

Hver fredag har jeg kjole på jobb. For liksom å “feire” litt! Feire at vi er på vei inn i helgen. Og det at jeg starter om mårran, gjør at dagen blir litt ekstra fin, og nesten føyer seg inn som en helgedag….SELV om jeg er på jobb!

 

 

Som du har fått med deg har jeg jo flust av Desigual-kjoler å ta av. Blant annet denne. Men jeg har ikke denne på i dag. Jeg har ikke Desigual-kjole en gang, men noe helt annet.

 

 

Det skal bli godt å slappe av i helgen. 
Akkurat nå har jeg null og niks planer, bortsett fra huset på søndag  igjen. Men fredag ettermiddag, og lørdagen ligger blanke…klare til å fylles med alt…eller ingenting 😉

 

 

Har du noen planer for helgen?

 

 

 

#kjoler #fredag #desigual #helg #feiring

30 kommentarer
    1. Moro å se kjolene dine på modellen, og du kler de så godt også! Fint å pynte seg litt ekstra på fredag! Jeg er ikke så glad i å gå i kjoler, så det blir bare når jeg “må”. Her er det veldig til vind nå, håper det ikke fortsetter sånn hele helga! Kos deg med resten av fredagen! ☺️

      1. Nei, la oss håpe det blir vindstille og varmt 🙂 Det hadde vært noe, da skal flere kjoler få komme ut 😀 he-he. Ha en flott kveld Hanne Beate. Klem til deg 🙂

    2. Du er kjempeflink til å bruke kjoler. Jeg er for dårlig på det, men har jo et par stykker nå da 😉
      Desigualkjolene dine er kjempefine! Har fått med meg at du har en del av det, og at fredag er kjoledag.. 😃 Du er flott! ❤

      1. I dag ble det en petrol-grønn med svart genser over 🙂 ser mer ut som et trangt skjørt 🙂 Men følte meg fin 🙂 Og feiret dagen <3

    3. Det blir jo mye til at jeg går i bukser. Men jammen er det koselig å sette på seg en kjole og pynte seg litt i ny og ne! Du er veldig flott i Desigualkjolene dine. Fin fredagsvane! 😀

    4. god morgen.Nok en fin kjole dette,og nå husker jeg du har skrevet om kjoledagen tidligere :=)flinke du da.Jeg har fått på treningsklede,kl 11 blir jeg hentet til en time med styrketrening hos fysio .
      selv om att vi i grunnen er frisk så henger det igjen med slim nedfor bringa og hoste,i etasjen over meg ligger hun med lungebetendelse,så helgen blir uten noen sprell,passe på hun i andre etasje og en tur på butikken for å handle,nermer seg 3 uker siden vi tok en skikkelig helgehandel nå så det trengs :=)

      1. Oi, du har litt å gjøre du da. Og ta vare på de syke er det viktigste, og til det trengs det nok litt bukser også. Og du er så flink å trene også du, der må jeg begynne snart altså 🙂

    5. Fine kjoler. En lei influensa fikk jeg natt til i går og den setter en stopper for det meste for meg i dag. Så i dag tar jeg det med ro. Men må jo ut og handle litt mat i løpet av dagen. Håper jeg er frisk til i morgen for da skal jeg gjøre litt vårting som se over sykkelen min og litt sånn. Best at jeg legger med igjen sover. Ha en fin dag.

    6. Ha en nydelig fredag 😀 En flott ”vane” du har lagt deg til. Liksom markere et skille mellom ”helg&ørk” som vi sier. Skal bare en tur på sykehuset i dag. Så får vi se hva som skjer etter det 🙂 Kos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg