Kjolefredag?

Skjønner ikke hva jeg snakker om?

Jeg lurer på om du skal ha “kjolefredag” i dag! Og egentlig lurer jeg litt på om JEG skal ha det også… Hva “kjolefredag” er? Jo det er MITT begrep på en “høytid” som oppstår hver fredag faktisk. Visste du ikke at det var JEG som har funnet opp “kjolefredagen”? Vel…det er det. Jeg hadde ALDRI hørt om “kjolefredag” i alle fall, da jeg begynte å feire dagen for i alle fall 10 år siden.

 

 

 

Jeg feiret “kjolefredag” før jeg opprettet blogg. Og jeg har feiret “kjolefredag” på blogg i alle årene jeg har hatt blogg. Så hva går det ut på? Å feire fredagen med brask og bram. Feire at en blank og fargerik helg ligger foran meg. Fredagen er favorittdagen min, fordi den er så full av løfter. Helgen er ikke i gang ennå, men veldig veldig snart, og ingenting er vel mer pirrende og bedre enn DET. Forventningenes dag. Fredag på jobb er derfor en dag med kjole, med smil om munnen, av og til med små overraskelser til kolleger på pulten deres. I det store og hele: En dag for feiring!

 

Nå er jeg ikke på jobb i dag. Avspaserer. MEN….det er like fullt fredag. Og jeg har like fullt den gode følelsen av forventning. Så her blir det kjole på. Så fort jeg kommer meg ut av pysjen i alle fall 😀

 

(Vet ikke om det blir DENNE kjolen, som jeg kjøpte for sikkert 8-9 år siden. Men kjole blir det i alle fall)

 

 

#kjolefredag

 

7 kommentarer
    1. Det blei ikke kjolefredag på meg………….. har jobba, men i olabukse og fleece-jakke…….! Tror det blir olaskjørt-mandag på meg neste uke…! Føler for å pynte meg litt! Klemmer <3

    2. Nei, ikke kjole på, men det burde man kanskje for å feire helga. Ja, du er opphavskvinnen til dette. Jeg hadde aldri hørt om det før jeg traff deg. Nyt fridagen. Klemsiklem 🙂

    3. God morgen 😄
      Kommer bare ikke på det!!!
      Tidlig oppe i dag og sjåfør for moderen som er en tur innom Volda til kontroll og sitter her og leser blogger og venter 😁
      Lag deg en fin fin fredag!
      Klem

    4. Trur ikke det blir kjolefredag her, selv hvor koselig det er.. må starte med en masse grynning og snømåking igjen nå når jeg skal ut – så jeg truuuur kjolen skal få ligge hjemme, hehe =)

    5. Kjolefredag er en koselig dag ❤ Håpr du bruker litt tid på å komme ut av pysjen siden du har fri, jeg tror rett og slett jeg ikke skal ut av min overhodet i dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg