Kjolefredag

Jeg har gjennom flere år feiret fredagene. Når det er hverdag og jobb er dette dagen å feire litt ekstra. 
Fredagene er som en god vår. De er håpet og lyset. Uten HELT å ha satt i gang moroa ennå. De er liksom løftene om alt som skal komme. 

Så derfor kler jeg meg i kjole på fredagene, for å feire dagen. Fra morgenen av så klart. Så blir jobbdagen NESTEN som en fridag, og i alle fall full av moro og glede. 

 

 

 

Jeg har ikke begynt i jobb igjen enda, men det ER fredag. SÅ jeg feirer i dag også jeg. Foran meg ligger en god helg, før jeg igjen begynner på jobb for høsten.

 

Jippie!! Det er kjolefredag!!

 

 

Les også gjerne “Karma is a bi…”

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg