Kjolefredag og bursdagfeiring

 Ja, du trodde vel ikke jeg sviktet kjolefredagen? Fredag ER en kjoledag, feire livet og dagen, og at vi har to skinnende blanke fridager liggende foran oss. 

 

Men lite visste vel jeg at det var litt ekstra lurt å ha pyntet seg i dag. For plutselig i lunsjen i dag så var det en mini-bursdagsfeiring av meg 😀 Jeg fikk jo video-hilsner på dagen min i mai, og ventet ikke det skulle skje noe mer akkurat. Men siden de vet jeg elsker is så hadde de vært på butikken og kjøpt is som vi koste oss med i lunsjen i dag. Is først, mat etterpå 😀

Stas!! 

En intens og effektiv arbeidsdag sånn ellers, og da er det godt å koble av skikkelig i lunsjen. 

 

Etter jobb var det rett på restaurant med Hr Frodith. Naboen har verdens hyggeligste bakhage. Så først middag, inne, og så ut å sitte litt i bakhagen å drikke brus etterpå. 

SLIK skal en helg startes!
SLIK skal en fredag være!

 

 

Har du behandlet fredagen og deg selv bra?

 

 

#fredag #kjole

10 kommentarer
    1. Så kjekt å få en sånn oppmerksomhet på jobb da. Koselig. Nyt helgen, jeg skal på jobb, sukk 🙂 Men jeg har jo hatt helg allerede, så ække no synd på meg 🙂 klem

      1. Jeg skal på Storo å kjøpe bursdagsgave til søsters 🙂 Og kanskje shoppe litt til Frodithen også… Gleder meg veldig til du kommer til byen 🙂 Håper vi får fint vær. God jobbøkt 🙂 Klemmer <3

    2. Fine deg, med flotte kjoler altså 😃
      Så heldig du var som fikk feiring på etterskudd på jobben. Kjekt med så gode kollegaer❤
      Jeg har tatt vare på meg selv og fredagen i dag….med noen solstråler på kroppen😃

    3. Sommerlig og fin er du 🙂 Så hyggelig med feiring på etterskudd da..Mannen og jeg spiste middag i Drammen i dag vi.. deilig å kose seg litt ekstra av og til.. Bra du har hatt en fin dag og kost deg med Hr Frodith også… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg