“Kjolefredag” og høst

 

Dagen startet med en frisk svingom. Det er høst, og et småkjølig drag i luften. Men det hindrer vel ikke meg i å ta på kjole når det er “kjole-fredag”. For jeg kjente det inni meg allerede fra morgenen av, dette var en av de fredagene som er årsaken til at jeg fant opp begrepet “kjole-fredag”. For i dag var det en sånn fredag hvor det kiler litt i magen. Det er en sånn fredag hvor du kjenner at en dag på jobben er bare glede og friske fraspark.

Helga ligger der urørt, og du har HELE fredagen å gå å glede deg på, mens du gjør en siste innsats på jobben. Sånt må man jo feire!! 🙂 
Så i dag var det på med en kjole som sa HØST, fargemessig, men med den utringningen og formen på kjolen ellers sier: cha-cha-cha,flamenco, sydentemperatur og svette kropper. En god kombinasjon for en høst-kjole. Kombinerer det beste fra både høst og sommer. 

 

 

Nå er arbeidsdagen så vidt ferdig, og jeg skal ut i de blanke arkene med penselen min!
Blir du med?? 🙂

 

 

 

#kjolefredag #høst

13 kommentarer

Siste innlegg