Kjolefredag så klart!!

 

Jeg står på nå! Med “kjole-fredagene” mine mener jeg. 

Man vet jo aldri hvor lenge dette varer. At man kan bevege seg ut i verden på vanlig vis og flagre med fine, tynne kjoler. Plutselig er sola borte, og gradestokken viser 2 grader i stedet for 22. Ikke det at jeg slutter å gå med kjole. Spesielt ikke på fredager…. Men da må jo de TYKKE kjolene fram!! Og de flagrer ikke like fint.

Hm… nå kom jeg på at jeg ikke har så mange tykke kjoler. 😮
Jeg har jo brukt mange av de tynne kjolene mine med genser under eller over, og tights og greier… Men EGENTLIG er det jo best og lettest med noen TYKKE kjoler, er det ikke?? Si JA da! Trenger jo en liten unnskyldning for å bruke helgen til litt kjole-shopping 😀

I alle fall: Det er fredag, og den begynner NÅ!! 
Skal være flink jobbe-jente, men kjolen minner meg om hvilken dag det er. Og etterpå skal jeg ut i den tomme helgen og flagre!!

 

 

#kjolefredag

8 kommentarer
    1. Jeg liker også tykke kjoler. Valser gjerne rundt i gode kjoler med en tykk strømpebukse eller tights på vinteren. Er mest glad i de fra Desigual, men de fineste henger i skapet i Spania. 😀 Jeg tenker det hadde vært lurt om du hadde flere som passer til den kalde årstiden, siden vi har flest av de dagene i Norge!!! 😀

    2. JA, såklart må du skaffe deg flere tykke kjoler! 🙂 Best det når man skal være mye ute i vinterkulda. Jeg er ikke noe utpreget kjolemenneske, men du som bruker det så ofte, så trenger du det. Kos deg med fredagen og shopping i helga! 😀

    3. Altså den kjolen der er så utrolig fin til deg <3 Ja tenk det, det er ikke lenge til vi skal fryse litt, er en sjarm med det også. Jeg syns absolutt du skulle hatt noen tykke kjoler 😊😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg