Kjolefredag

 

 

Var på jobb før 07:30 i dag. 
Og siden det var fredag, tok jeg meg tid til litt svinsing, før jobben startet kl 08:00. Kjole-svins! Kjolefredag! Men altså…jeg må virkelig si at jeg trenger noen flere kjoler nå… GÅR IGJEN i noen av disse 25 kjolene mine… Fortjener litt shopping nå, synes du ikke? 😉

 

 

 

Jeg er mer effektiv enn vanlig om dagen. Har fått gjort masse! Fornuftige, viktige og morsomme ting, jobbmessig. 

I tillegg ligger det masse kos foran meg på privaten: 

 

-Treff med min flotte nevø og kjæresten i morgen.

-Muligens en tur på søndag med bestisen.

-To HELE feriedager i slutten av neste uke. Da skal jeg på “mini-ferie” … Prøver meg igjen…

 

Akkurat nå er det litt sjokolade-rester etter filmingen min som må “lide”. De går på høykant inn gapet 😀

 

 

Ha en fin kveld <3

 

13 kommentarer
    1. Kjempefin du er, og du er så flink å bruke kjoler. Kjolene dine er kjempefine 🙂

      Jeg liker også å bruke kjoler, men siden jeg har katter må jeg ha klær som tåler at kattene ligger på fanget m.m.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Den er så fin den kjolen! Ellers er jeg enig i at du som går så mye i kjole virkelig trenger flere. Jeg har ikke så mange, men bruker det ikke så ofte heller. Kos deg i helga, mye fint du skal gjøre, og spennende med mini-ferie til uka da! 😀 Her er det vinterferie i uke 9.

    3. Skulle ønske jeg var like flink som deg..kjolefredag er genialt – men jeg har liksom falt av lasset med ALT her inne.. Huff🙈 Det var i alle fall en nydelig kjole 😍 Men litt shopping er alltid innaførr 😉
      Ha ei riktig god helg ❤️

    4. Absolutt på tide med shopping. Skal du ha kjolefredag her hver uke, så krever det sin garderobe. Så absolutt innafor å shoppe! Jeg venter på kokebøker som jeg har shoppet – skal jeg ha inspirerende innhold, må jeg jo bli inspirert 😀 God lørdag, kos deg på treff. Jeg skal på jobb, enda jeg slett ikke har lyst, haha klem<3

    5. Nydelig kjole. Den hadde ikke jeg sett før, tror jeg. Joda, vi trenger litt nytt mot våren alle sammen. Men jeg har ikke hatt lyst til å prøve klær en gang i denne koronatiden. God helg til deg. Klemsiklem:)

    6. Så klart du trenger ny kjole – jeg føler at vi igrunn trenger shopping alle sammen akkurat nå, hihi…..! Kos deg masse med helga – og så spennende med en miniferie i sikte! Godeste klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg