Kjolesøndag?

 

 

Dagen har vært veldig fin. Noen korte treff med 2 venner. Levere julegaver. 
Er ikke ferdig med alle ennå. Men snart. Gjør det lettvint i år 🙂 

Fikk tid til en liten photoshoot med den nye kjolen. Verdens garantert mykeste fløyel. Tenker den skal bli god å ha på julaften. Slaske rundt i når magen har fått ese ut litt 😀 Og fikk jo benyttet enda en dag til å valse rundt i kjole. Kjolesøndag er kanskje det nyeste… He-he

 

 

 

Det regner hele tida, men her er vi inne i en paviljong, Karidansen og jeg. Så kommer unna verste regnet. 

Etterpå hjem å lage kyllingsalat. Nam!

 

Hva har du gjort i dag?  

 

 

#kjole #fotoshoot #søndag

11 kommentarer
    1. Så fint du fikk en sånn dag.. selv om jeg hadde unnet deg et noe tørrere vær 😀 Her har vi pynta og stått i,, så nå er det aller meste klart 🙂 Klem

    2. det var en fin kjole og garantert deilig både til jul og andre kjølige vinterdager :=) nydelig farge som kler deg godt :=) Jeg har gått tur i skogen ilag med mannen min og jeg har spist julekaker i andre etasje ilag med svigermor svigerinne og svoger :=)

    3. Så fin kjole. Jeg likte både fargen og fasongen. Herlig julekjole det der altså. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en sånn fløyelsskjole jeg også, men det ble med tanken. Jeg har en god og behagelig en i skapet og det får greie seg det. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Jeg synes kjolen er veldig fin, og veldig myk 🙂 Og bildene ble jo ikke så verst 🙂 Fint lys, og ny mobil 😀 Juleklem <3

    4. Fiiiin kjole – og veldig fin farge <3 Det regner og regner og regner… jeg har vært i skauen idag også – med bål! Og så har jeg vært en liten tur rundt med gaver! Jeg er helt ferdig med handling – kun litt mat igjen som skal kjøpes! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg