Klar for en ny dag!

Jepp! Klar for en ny dag på jobb. Hjemmekontoret ja…Kan vel pynte seg litt for det vel!

 

 

Jeg har jo siste tiden med hjemmekontor falt litt i slabbedask-fella, og loffet rundt i joggings og “pysj” liksom.. Skal jo ikke møte noen, knapt nok se noen “fra livet og opp”..

Men nå er det slutt på sløvinga..
Har bare ett møte på skjermen i dag, men pynta meg litt likevel. Det gjør noe med hele holdningen og innstillingen. 

 

 

OG…så er jeg jo klar for ettermiddagens middag ute på restaurant.  Jeg tror jeg har begynt BITTELITT på ferien min… selv om den ikke er før om 1,5 uke… Ettermiddagene altså…i feriemodus..

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ja, selv om det er deilig å rusle rundt i pysj e.l., så gjør det noe med en å være litt pyntet. Man kommer litt i feriemodus på denne tiden, og snart har du jo ferie også, – blir sikkert herlig! Middag på restaurant er kos. 🙂 Ha en fin kveld! 🙂

    2. Det er kjempegodt for sjel og sinn å pynte seg litt når man har hjemmekontor. Tror det er fort gjort å komme inn i litt behagelig spor med å ikke ordne seg slik man gjør når man er fysisk på jobb. Psykologer sier det samme at det er lurt å kle seg som om man fysisk er på jobb.

      Du var kjempefin 😊

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Fin i nye klær! Klart man må pynte seg litt av og til 😀 Fin er du!!! Håper hjemmekontor snart er over <3 klem og gode ønsker for dagen og kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg