Knoll og Tott, med Salt og Pepper..

 

Opp klokka 5 og blid som ei lerke. For hvem er ikke blid når man skal på tur??

 

 

Her er to som HVERT FALL var lykkelig fordi de fikk lov å være med på tur til Gøteborg. Det var umulig å reise fra Pepper, han satt der med store øyne å så på Salt som hadde presset seg ned i kofferten. SÅ… de fikk være med begge to. Litt greit de har hverandre, så kan Knoll og Tott (jeg og søsters) få litt fri…

 

 

 

Togturen gikk fort. Kun 3, 5 time …Skravla går når jeg og søsters er sammen så det er ikke problem å få tiden til å gå. 

 

 

 

Vel framme med toget i Gøteborg hadde vi 2 minutter til hotellet. Og det var planlagt. Søsters har en vond fot, og går på krykker. Her ser dere Scandic som vi bor på, til venstre. Og i huset til høyre er Nordstan, hvor Desigual og alle butikkene “mine” er.. Snakk om å BO inne på Desigual omtrent da 😀

 

 

 

 

 

 

Etter litt shopping på Nordstan…. (ja jeg HAR kjøpt masse allerede på Desiugal.. Du får se senere…)

 

 

 

 

…gikk vi på kinesisisk og spiste lunsj. Deilig mat og perfekt etter all shoppingen…

 

 

 

 

Nå sløver vi litt på hotellrommet..Noen og enhver… med romgodt og alt 😉

 

 

 

 

Jeg har hengt opp alt jeg har kjøpt rundt på rommet her , så du skal nok få se etterhvert. Rommet er også flott 🙂

Har du hatt en bra dag? 

 

#tur #gøteborg #shopping

 

 

12 kommentarer
    1. Det er ikke lett å la en av to være igjen, den ser jeg. Og så er det jo greit at de to rottene har hverandre når du og din søster er ute og handler. Ser ut som dere koser dere, og så lurt å velge hotell så nært kjøpesenteret <3

    2. Ååååå sååå koselig <3 Du kunne godt pakket meg ned i den kofferten din altså <3 Kooos dere og jammen har dere plassert dere bra hahahaha goooodklæmme og hils <3

    3. Så utrolig fint smilet ditt er! Måtte bare la deg vite. Gleder meg til å se hva du har kjøpt og kos dere masse på tur 😀 Dagen min har vært både fin og litt kjip.

    4. Å så deilig med en ferietur! Kos dere masse masse! Gleder meg til å se det du har kjøpt… 🙂 jeg har det bra, men er altfor sliten såpass tidlig i årsoppgjøret! Klemmer <3

    5. Så koselig dere ser ut til å ha det alle 4😁
      Gleder meg til å se bilder av hva du har kjøpt. Jeg regner med det er noe med masse fine farger😊
      Kos dere videre på turen😊

    6. Så bra at begge ramperottene fikk bli med søstrene Sisters på tur 😀
      Kan tenke meg det ble mye fint fra Desigual, og gleder meg til å se <3
      Kinesiske smaker gjør seg godt, uansett om man har shoppa eller ikke, hehe..
      Høres ut som dere er godt i gang med eventyret, og håper dere koser dere i kvelden 🙂 Klemmer herfra

    7. Haha, jeg ble merklig nok SÅ gla når jeg såg Pepper også var med!!! 😀 Så koselig! <3 Kos dere mye Gleder meg til oppdateringer fra turen! 🙂

    8. Ja, fin og varm vårdag med SOL!!!, – og ble glad over at begge småtassene ble med på tur ❤️❤️😁.

      Det er neppe oss voksne som alltid skal avgjøre når søsken har behov for alenetid? Særlig ikke når det dreier seg om tur. Hehe..
      Kos dere, alle 4!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg