Kort- og godt- med fine folk

 

I dag var “tvillingen” min i byen. Her snakker vi tvilling-søster og ikke “adoptivsøster” som du leste om i går. Mye søstre ute og går som du skjønner..he-he.

 

 

Men altså: Tvillingen min var i byen. Hun er på road-trip med Gubben, og var en bitteliten kort stopp i Oslo. Har gledet meg som en unge jeg som vanlig, til å få noen timer med henne. Kjersti <3 Og hun kom i dag tidlig, vi tok en kaffe og is hos meg, før vi dro ut på bittelitt Fretex-shopping…Eller dvs.. Kjersti da..  Jeg var med og så… 😉

 

 

Møtte Karidansen på Kaffebrenneriet. Kjempekoselig <3 Jeg har jo truffet begge, og kjenner begge ganske godt etterhvert, men de har ikke truffet hverandre før. Et flott treff. 

 

 

Kjersti måtte reise på ettermiddagen, og Gubben fikk jobben med å få tatt et bilde som ikke var en selfie. Og siden det ble så kort på Kjersti denne gangen, så MÅ hun jo komme igjen snart. Og DET var alle enige om, selv Gubben 😀

 

 

En herlig dag med fine jenter <3 Dere er best!

 

 

Vil du høre om Karidansens opplevelse av dagen, så finner du den HER 

 

#bloggere #bloggvenner #venner #vennskap #treff 

18 kommentarer

Siste innlegg