Kosedag?

 

Heisan! Her er jeg!!

I dag blir en skikkelig kosedag vil jeg si.

Først en tur på treningssenteret… Vil vel ikke akkurat kalle det kos…. men ikke så langt i fra. Jeg vet jo at kroppen har godt av det. På sikt i alle fall… Sånn akkurat i øyeblikket er det som regel mest vondt 😀

 

 

Dagen derpå er forresten rimelig vondt også….

 

 

Men SÅÅÅÅ blir alt så bra, og jeg er som en ung-fis selv på mine “eldre dager” vil jeg tro…

 

 

Men altså…etter litt avsporing…
I dag skal jeg KOOOOSE meg!
Skal en tur ut av byen, på stort kjøpesenter. Med Karidansen. Det er jo nødt til å bli kos. Shopping, kaffe og latter. Det blir bra!

Og i morgen ut i skog og mark. Snakker om variert og energigivende helg 😉

 

Ha en strålende dag så lenge! 

 

Har du noen gode planer? Innekos eller utekos?

 

 

 

17 kommentarer
    1. Koselig med planer sammen med Kari <3 og du er flink som står på med treninga! Jeg har vært mest ute idag – har stått og heia på min svigersønn som har deltatt i et Ultraløp! Han klarte syv runder av 12 – og løp 47, 8 kilometer……! Heftig – og jeg og prinsessa kosa oss max! 🙂

    2. Trening kan være artig, bare man finner artig trening, hehe, men høres ut som du har mye annet å glede deg til også! 🥰 Her i Trondheim blir det masse innekos, men jeg hadde faktisk utekos i går! 😀

      1. Ja, det ble en bra dag 🙂 Har litt vondt i ryggen etter trening. Etter i sommer er det sånn hver gang. Fikk en vrikk. Men det går fortere over enn i sommer, heldigvis 🙂 Og jeg MÅ jo trene opp ryggen for at den IKKE skal bli sånn også… 😛

    3. Kos og trening???? Henger ikke sammen. Men kos deg på shopping og på skogstur i morgen.
      Hva jeg skal i dag?
      Shine Drømmehuset, drikke kaffe-latte, Datteren kommer på besøk, Lysfest på Hadeland og kanskje litt veterantog hvis ikke gamle gubben grå tar seg av det. Fult program og bare kos. Ja for jeg koser meg med husarbeid.

      1. Koste meg med begge jeg. Trening KAN bli kos, på en rar måte 😀 Litt vondt også, men man føler seg veldig flink etterpå, og det liker jeg 😀 Og det gir jo helsegevinst i det lange løp, så…

    4. God morgen……

      Kos deg masse med trening og tur og alt – hils Kari <3
      Ha en fin fin lørdag…
      Jeg skal ut og gå som vanlig vettu…….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg