Kosedyr

Har man kosedyr som voksen?

Vel…jeg har!

Mine er ikke akkurat kosedyr heller, for de er levende. Om enn med litt lav “puls”. Men de lever i beste velgående, både her og på jobben min. Her på bloggen har de en egen kategori til og med. Se under “Salt og Pepper og gjengen” under kategorier. Eller les de siste julekalenderne mine, så vil du finne de rareste historier over ting de har funnet på, og dratt meg med på….

Da jeg kom på jobb etter sommerferien var det to som var skikkelig overrasket. Først var de litt tilbakeholdne. De hadde jo tilbrakt hele sommeren på jobben og var LITT mugne på meg for at de ikke hadde fått være med på ferie. (Jada!…selvfølgelig var det dårlig gjort!..)

 

 

Men så lyste de opp, og ble kjempeglad. Stor gjensynsglede på både dem og meg! 😀 Se som de strekker armene i mot meg!

 

 

 

Jeg har blitt med på fotoutfordringen til Dixierose
 Under ser du listen over stikkordene vi skal tolke. Jeg har som du skjønner i dag tolket KOSEDYR 😉

Fotomotivene Dixierose ber oss ta fatt på er: 

  • Venner
  • Vann 
  • Avkjøling
  • Hobby
  • Kosedyr
  • Fugler
  • Frisyre
  • Sommer
  • Lek
  • Pyntegjenstand

 

Har DU kosedyr?

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg