Koselørdag

 

Det har regnet… I HELE dag… 
Små våte dråper har pjusket ned.. Ikke fossregn liksom. Nei, små fine dråper, som har laget bakken våt. Men ikke meg. Jeg har hatt regnjakke så det har gått fint..

Dagen har vært fin den.
Startet med å farge håret.
Frokost på kafe, fordi det er deilig å sitte å betrakte folk mens man spiser kaldgrøt.
Trikken til byen for å kjøpe klovneneser. 
Siste uke med elever blir sirkusuke. Og da må man jo ha klovneneser. 
Vasket opp. 
Laget middag…

Sånne trivielle ting. 
Sånne ting som gjør dagen fin, fordi tempoet er lavt, og jeg kjenner at jeg bare går rundt og ER. Og det er en undervurdert tilstand, som man ikke skal glemme verdien av.

En dag fylt med trivielle ting. 
En helt fin lørdag.  En koselørdag 🙂

 

 

Hva har du gjort i dag?
Danset i regnet? Hoppet i sølepytter?
Eller bare ligget og latet deg på sofaen?

 

 

#lørdag

 

 

 

8 kommentarer
    1. Det var et skikkelig pyton-vær i går ja… men som du vet så var jeg ute og vandra som jeg pleier! Ser ut til at du har kosa deg masse, du også <3

    2. Jeg har vært i botanisk hage i Oslo. Nåja egentlig mest inne på geologisk museum. Det er verdt et besøk etter gjennåpningen for noen uker siden. Et hav av utrolig flotte steiner, fosiler og skjeletter.

    3. Herlig. Sånn lørdag hadde jeg og, på kafé med min mor, ut og spise lunsj med Gubben, og så postet jeg en pakke! Til DEG! 😅Eneste forskjellen var vel at vi hadde fint vær, hørtes ut som dere hadde tatt over bergensregnværet😅Og det er heeeelt greit😊

    4. hi hi ,ja du har hatt en fin lørdag :=) det har regnet her også ,min søster og svoger reiste i dag eetter nesten 14 dager på ferie hos oss ,og vi har vært i vedaskogen ,men det skal jeg skrive om ,om det blir i morgen får vi se mulig jeg venter til mandag :=)

    5. Nå man bare ER er det en veldig viktig tilstand, helt enig med deg. Høres ut som en riktig god lørdag, slike en bare må ha inn i mellom. Har regnet her også, men glemte å hoppe i sølepyttene :). God helg videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg