Kosemose-dag

 

Heisan!
Jeg har hatt en nydelig mandag altså! En sånn skikkelig god-mandag. Full av ferie, full av ganske vanlige gjøremål.. Full av sommer og sol..

 

 

Kastet noen klær i vaskemaskinen før jeg ble med Hr Frodith ut en tur. Vi tittet på litt ting i butikker som vi trengte. Hadde ikke vært lenge utpå før Anna Lena sendte en melding om å gå tur.

 

 

En rask tur hjem å skifte til shorts og joggesko. Kunne jo ikke trave bakkene oppover til Ullevålseter i lang kjole .”På tur med kaffe i hånda…Veldig spreke liksom.” Kommentaren som var den utløsende faktoren til gapskratten her.. 

Ikke FULL pinne i dag kanskje oppover bakkene, men vi skravler og går samtidig, og kondisen er ikke HELT der den skal være. Men opp kom vi, og med litt småtteri i sekken ble de en time i sola der oppe. 

 

 

Appelsin, nøtter og en “restitusjons-sjokolade”, så var jeg klar for nedoverturen. 

Siden det var blitt middagstid før vi kom ned igjen, gjorde jeg en kjapp avtale med Hr Frodith om å spise middag ute.

 

Med håret på snei, litt rød i “mopsen” og i bare shorts ble det da middag på meg!

 

 

Køfte (tyrkiske kjøttkaker) på Hr Frodith og pizza på meg.

 

Herlig mandag! Trimmet har jeg gjort, og jaggu tror jeg at jeg er bittelitt brunere enn i dag tidlig.. Selv om jeg jobber med å beholde hvitfargen 😉 Masse god skravling og god mat.

Herlig dag med Hr Frodith og med bestisen <3

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#tur #ullevålseter #middag #restaurant #trening

 

16 kommentarer
    1. Du er hjemme fra Bergen skjønner jeg. En i mandag det der sol i massevis og det er tiden for late dager. Fikk vaska vegger tak og gulv på kjøkkenet i går etter at jeg ble ferdig med maling lister der. Nå skal jeg ta gangen like grundig. Det tar litt tid men når resultatet blir bra så er det moro. Ha en fin dag.

      1. Ja, det ble ikke mer enn 1 og halv dag nede i byen. Og jeg var på tur alene. Trengte det 🙂 Jeg får ta en LENGER økt neste gang. Vi var to dager på hytta til Kjersti 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg