Koser rumpa av meg- 3

 

Jeg vet hvordan man koser rumpa av seg! Og det skal du få se litt av i løpet av helgen 😀

I helgen er jeg på tur til Stavern med søsters, to nevøer og en liten gutt jeg er by-bestemor til 😀 Jeg kooooser meg. Her er det bilde-spamming, siden jeg ikke akter å sitte med snuten i en skjerm hele helgen. Men bilder er alltid kos. 

Her kommer tredje lille innlegg på hvordan jeg nyter livet og koser rumpa av meg: 

 

 

 

Nam

 

 

Gått tur og trent litt styrke

 

 

Høyt siv

 

 

 

 

 

 

 

 

Etterpå blir det tur til Nerdrum-museet. Det blir fint. Nytt museum her nede. Åpnet i april. 

Livet er bra! 😍

 

 

5 kommentarer
    1. Så fint at du vil dele bilder fra turen din, – flotte naturbilder! 🥰 Kos rumpa av deg, både på museum og ellers! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg