Koser rumpa av meg- 4

 

Jeg vet hvordan man koser rumpa av seg! Og det har du fått se litt av i løpet av helgen 

I helgen er jeg på tur til Stavern med søsters, to nevøer og en liten gutt jeg er by-bestemor til 😀 Jeg  kooooser meg.

Her er det bilde-spamming fremdeles, siden jeg ikke akter å sitte med snuten i en skjerm hele helgen. Men bilder er alltid kos. 

Her kommer fjerde lille innlegg på hvordan jeg nyter livet og koser rumpa av meg: 

 

Nerdrum -museet  i Stavern er ganske nytt. Åpnet i april. Ganske fin bygning de hadde museet. Ypperlig til hans litt dystre stil.

 

 

 

Inngangspartiet var ganske fint også.

 

 

Og hvis jeg ville kunne jeg kjøpt meg en kjortel, samme som den Odd Nerdrum har. Men jeg sto over. Jeg har kjøpt alt for mye allerede 😀

 

 

Mange bilder som jeg har sett før PÅ BILDER… men ikke hans egne LIVE.

 

 

 

 

 

Støvslikkere

 

 

 

Litt selfier 😀 Eller selvportretter om du vil.

 

Avsluttet med en kokosbolle på kafe

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Så gøy at du har vært på museet! Jeg har ikke vært der ennå, men det har stått MASSE om det i avisa, så jeg har fått med meg det vaffal! 🙂 takk for titten!

    2. Jeg har ikke helt sansen for Nerdrum, men god til å male er han! 😊👍 Artig å besøke museet da! Kos deg videre, – spent på hva du skal imorgen! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg