Krampetrekninger,klosterruiner og kunst

 

Man kan vel kalle det krampetrekninger…Vi hadde en ekstra dag ferie, søsters og jeg, og gjorde ALT vi kunne ut av den..
Vi tok båten til Hovedøya, så på klosterruinene. Spiste niste, hørte på bølgene, så på svanene…omtrent i den rekkefølgen..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SÅ tok vi båten tilbake til Aker Brygge, og besøkte Pushwagners Galleri, som endelig var åpent. Veldig fint å få sett bildene hans. Et bittelite og søtt galleri.

 

 

 

 

 

 

 

En veldig spennende kunstner. Skal lese meg opp litt mer på han. Vet jo en del, men trenger å vite mer kjenner jeg 🙂 Bildene er samfunnskritiske og sterke, i de friskeste, fineste farger. En “krasj” som gjør bildene veldig spesielle.

Dette har vært et godt påfyll på batteriet mitt, på påskeferiens siste dag <3

 

 

#kunst #klosterruiner #hovedøya

 

10 kommentarer
    1. De var nå et utrolig vakkert sted, ser skikkelig idyllisk ut. Ja han kunstneren, er virkelig kunstner. Han tryller frem de mest fargerike bildene, og jeg esker farger så da er det jo helt topp.

    2. Nydelige bilder fra en flott vårdag.🤩
      Svanene hos oss er mer sky, så man kommer ikke så nært dem. Spennende kunstner.👍🏻
      Nyt vårkvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg