Krangling i garderobeskapet?

 

 

Jeg er en RÅTASS på kjole-shopping!

Er det mulig liksom å være SÅ interessert i kjoler og klær? Hm…ja tydeligvis….
I dag var det overhode ikke jeg som skulle kjøpe meg noe. Jeg skulle bare være med Hr Frodith ut en liten tur. Og været var fint og vi gikk der og slentret..

Da plutselig var det noe som SUGDE blikket mitt til seg, der inne på Fredtex… Hengende blant hundrevis av andre kjoler,  hvor alle er forskjellige, så var det EN som liksom ropte på meg gjennom butikkvinduet.

Jeg tenkte på den nye jeg akkurat hadde kjøpt på markedet….og lurte på om DEN ville bli skuffa og sur om jeg kom drassende med ENDA en, som den skulle sloss med om oppmerksomheten...

 

 

 

 

Men den jeg kjøpte sist er en gladkjole som du ser, så jeg regnet med det ville gå bra, og at de ville klare å dele oppmerksomheten seg i mellom.

 

Så da LØP jeg inn på  Fretex, Hr Frodith måtte pent vente.
Jeg fikk prøvd den og den var MIN så klart!! Og kostet bare 149 kr!! Og ingen har maken, det er jeg sikker på. Den virket nesten hjemmelaget 😉

 

 

Nå blir det spennende å se hvordan stemningen blir i garderobeskapet..Foreløpig er det STILLE der innefra… 😉

 

 

 

#shopping #klær #antrekk #kjole

 

9 kommentarer
    1. Herlig! Du må snart utvide kjoleskapet ditt! Min yngste datter elsker kjoler og jeg tør ikke gjette på hvor mange hun har en gang… Hun kaller skapet for kjoleskap nemlig, for der er de kjoler for alle slags anledninger, korte og lange, og i all slags farger. Tror du begynner å få sånt “kjoleshopping-gen” du også. Klem <3

    2. det var en fin kjole og helt deg :=)klart du måtte ha den,har mange kjoler jeg også,har alltid lyst på flere,men skulle ønske det snart ble litt varmere,er lettere å ta kjole på da synes jeg da

    3. Herlig 🙂 Du er så flink å finne kjoler <3 Tror det med å være glad i kjoler er en familiesvakhlet hahaha Kjøpte en i dag i størrelse 36! Den satt nemlig bom fast, fikk den ikke av igjen. Kanskje jeg passer den om jeg går ned sånn ca 20 kilo 🙂 Stor god sommerklær fra vinterland hvor det faktisk snør <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg