Kult! Rett og slett!

Jeg har vært på Kistefos Museum før. Og jeg har lagt ut noen bilder av stedet for noen år siden også. 
I dag dro vi på ny tur dit, etter å ha vasket oss ut av hytta med hjelp fra noen sauer 😀

Det er bare SÅ kult der. Har du ikke vært der før så dra en tur så fort du får sjansen. Muesumet ligger på Jevnaker. Det er store uteområder, hvor skulpturer er plassert naturlig i naturen rundt omkring der. Det er kanskje den beste skulpturparken jeg kjenner til. Og jeg har vært på noen nå. 

 

 

Her er noen gamle favoritter:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En liten nistepakke stopp før vi gikk løs på flere favoritter: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og her er noen nye fine skulpturer plassert ved The Twist, stedets mest spesielle bygg, med inne-utstilling:

 

 

 

 

 

 

 

Man blir pepret med inntrykk. Masse flotte kunstverk både inne og ute. Og i tillegg får man med seg både frisk luft, lyden av fosser, elver, fugler og en grønn-grønn skog 🙂
Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg hatt årskort, garantert!

Jeg har hatt en super helg sammen med Anna-Lena!

 

11 kommentarer
    1. Har ikke vært der ennå, jeg! Etter å ha lest blogginnleggene dine frister det ned en tur! Neste sommer, kanskje?
      En fin onsdag til deg! 🤗

    2. Jeg bor rett på andre siden av skogen for Kistefoss, retning vestover. Jeg elsker stedet, men har ikke vert der på noen år nå. Jeg har faktisk ikke sett The Twist etter at den åpnet. Må nok ta en tur snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg