Kultur til frokost

 

 

 

Botanisk hage er en oase. Frisk luft på et vis, pga alt det grønne og små vann som pryder parken. I tillegg får man altså kultur og kunst der inne. Så nesten til frokost i dag fikk jeg Oliver Vogts flotte skulpturer inn som “mental føde”. 

Så mange varierte og morsomme figurer: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen var nye for meg, noen hadde jeg sett før. En fin opplevelse 🙂

 

 

Har du sett slike figurer før?

 

 

 

#kultur #kunst #botaniskhage

4 kommentarer
    1. Fine figurer det der som jeg ikke har sett før. Kultur på en eller annen måte er aldri langt unna – på en togreise i dag kom det på ei dame som satt foran meg. Til tross for stillevogn fant hun fram pc-en og jeg skjønte fort at det handla om kultur. Man blir jo fort nysgjerrig på hva folk skriver om i en slik stund. Jeg bøyde meg litt forsiktig fremover og leste litt mellom stolsetene: kunst, barn, kunstformer og kreativitet. Det ble 15 minutters luskelesing for min del før dama gikk av i Oslo. Så jeg tenkte av jeg snart skal unne meg litt kultur. Så neste lørdag blir det mulig for en liten operakonsert i Oslo igjen. Lenge siden sist pga det alle veit så jeg vil undersøke litt først. Fine bilder – det var frokost som smakte tenker jeg. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg