Kunst og kultur og sånt..

 

 

I dag har jeg vært på Galleri Soon, og sett på utstillingen til Maud Angelica. Gøy å se!

Det er mye forskjellige stiler hun har. Noe synes jeg var bra, og noe likte jeg ikke like godt. Sånn blir det når hun hadde så mange stiler 😁 Likte diktene hennes veldig godt.

Her er noen av bildene hun hadde på utstillingen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi så på andre ting i galleriet også. De hundene er helt herlige 😁

 

 

Var også på cafeen som er vegg i vegg

 

 

Kake til lunsj. Sara Bernard. Nam!

 

 

Fine bilder i cafeen også.

 

 

Fin statue på havna også 😀

 

 

Kaldt i dag , men jammen har det vært en fin dag 🤩

 

 

 

11 kommentarer
    1. Så moro å ha sett bildene hennes! 😀 Hun har utvilsomt et kunstnerisk talent, og så fint at hun utnytter det! Likte godt statuen på havna også! 😀

    2. Også i nydelige Son da. Digger cafeen der. Kunst skal jeg ikke uttale meg om. Prøver å «oppleve» det jeg ser.

      1. Ja, var en spennende utstilling på en måte. 🙂 Hun er nok litt “uferdig” ennå, men jeg likte en del av det jeg så, så dette blir nok VELDIG bra etter hvert 🙂

    3. Her ser det jo faktisk ut til å være veldig mye som er skikkelig fint!! – Og den karakteristikken fra meg er jo også fullstendig asjur med hva en eller annen med tilhørighet i den såkalte kultureliten har å si i sin kritikk av utstillingen i hva jegmener å huske var Aftenposten; “Soon Galleri hadde gjort Maud Angelica Behn en tjeneste ved å si ‘nei’..” (Dette var faktisk så oppsiktsvekkende slemt formulert at det regelrett limte seg fast i hukommelsen..)
      – Det slår nemlig aldri feil; LT hva denne såkalte ‘eliten’ slakter, går rett hjem hos meg.. 😛 😀

      1. Hun er ikke helt “ferdig” ennå, som kunstner, ikke ferdig utviklet. Etter min mening. Men det var mye jeg likte, og hun er jo ung.🙂

      1. Ja, det var veldig variert. Og hun blir sikkert flinkere med mer erfaring også. Hun var liksom litt “uferdig”, men samtidig mye fint🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg