Kvalitetstid med søs – Lady August

 

Jeg startet ut ganske sunt i dag..
En chiapudding på båten på vei til Søs. Skulle jo besøke Lady August, adoptivsøsteren min, og jeg vet at når jeg kommer dit så lønner det seg å ha noe sunt innabords…Jeg har tross alt kjent henne i 7 år nå, både på blogg, og nesten like lenge “utafor”..

 

 

Det var SÅ godt å se henne igjen. Jeg så jo henne på konserten for ikke lenge siden, men det blir liksom ikke det samme. Med 1000-desibel på vei inn mot tromhinna hører man ikke stort, så noe prating ble det dårlig med da. Kun konsert 🙂 

 

 

Derfor var det såå deilig å få noen timer sammen i dag. Kvalitetstid med søs er viktig. Vi koser oss SÅNN sammen.  Jeg hadde med en liten sak til henne fra Gøteborg. 

 

 

Og hun var jo så klart kjempespent!

 

 

SE hvor glad hun ble!! Både overrasket og glad!!

 

 

Og det måtte jo smakes umiddelbart… Ladyen er snar når det gjelder snop. Jeg tror hun er redd noen skal spise det opp for henne. Hun bor i hus med en gitarist som ikke går av veien for litt snop han heller, når hun ikke ser det… 😉

 

 

 

 

Og du har kanskje fått med deg at jeg skulle ikke BARE på kosetur denne gangen, men jeg skulle lære Søs noe greier. Du har nok gjettet det: Så klart noen nye  trenings-øvelser!! Vi er jo kjent for å være ganske spreke begge to…Ha-ha…

 

 

Neida…Ikke akkurat det…

Skulle lære henne….. Hm… det kan nok Ladyen selv fortelle mer om hvis hun vil 😉

 

 

 

En fantastisk flott dag, med Søs. Jeg tipper gitaristen blir litt imponert over hva vi har kokt i hop! 😀

 

 

Takk for en strålende dag søs <3
Må ikke bli lenge til neste gang!

 

 

#besøk #snop 

21 kommentarer

Siste innlegg