Kvalitetstid

 

Det er vinter. Det er mørkt. Det er massevis av bilder hos meg av “inne-kvalitet”, dvs dårlig lys, kornete og litt “blury”. Men hva gjør vel det? Det er kvaliteten på INNHOLDET i bildene som betyr noe. Og i dag har igjen vært noen timer med de fineste folka <3 

Det ble ikke mange timer i dag, etter en lang dag på jobb. Men det er kvalitet i vært minutt 🙂 

 

 

 

Jeg og Kjersti møttes på Byporten først. Vi tok en halvtime sammen med Verdens Beste Kollega. Jeg hadde avtalt og møte henne der for å bytte julegaver. Koselig at Kjersti fikk møte henne. Men vi glemte å ta bilder da…. 

Så svingte vi oss videre for å treffe Karidansen på Theka. 

 

 

På Theka ble det Indisk streetfood.  

 

 

Vet ikke om dette er veldig vanlig på “streeten” i India, men godt var det i alle fall i følge Kjersti 🙂 

 

 

Jeg tok en mer tradisjonell rett, med kylling og hint av mango-smak

 

 

Livet er ganske så bra om dagen. Jeg  er frisk. Kjersti er i byen. Vi har kost oss med Karidansen. Og i morgen har jeg fri. Avspaserer. Da skal jeg og Kjersti shoppe, spise ute og kanskje på kino, før Kjersti må dra med toget hjemover igjen. 

Gleder meg til ny dag med mer kvalitetstid sammen 🙂 

 

 

 

#kvalitetstid #middag #restaurant 

4 kommentarer
    1. Så koselig og så bra at du er frisk og har fine dager søs, ingenting er bedre enn akkurat det <3 Stooor god klæm og kos dere. Jeg ligger med kul på magen (har lagd småkakedeig og det gjorde noe galt med ph'en hahaha så nå drikker jeg juice og prøver å forbedre den igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg