Lader opp til Bergens-tur!

Hvordan står det til?

Her er det ganske så bra. Fortsetter å drive dank rundt i byen. 
Men ikke BARE dank da…

Startet ut i passe tid til å gå i butikker uten å møte hele Oslo. Kjøpte ting til boden. Holder på med litt rydding i leiligheten, og har fått boder…I januar. NÅ er det endelig tid til å ordne litt med dem..

Når du har leilighet på størrelse med et frimerke omtrent, så er sånne boder faktisk VELDIG viktig. Ååå så deilig det blir å få fjernet litt ting her og der. Plutselig kan kjolene mine henge i skapet, og ikke LIGGE på toppen av et fjell med “greier”…

Fikk på meg arbeidskjolen (jada, det er noe som heter det også her i huset…) og fikk stæsjet og ryddet litt.

 

 

Ferdig med arbeidet, middag ute. 

Nå er det “pysjen” og lakking av negler. Jeg har aldri neglelakk når det er jobb. Du kan tenke deg hvor distraherende når det er hendene som er det som skal fortelle noe, hvis det flasher rundt med turkise “prikker” midt i all snakkingen? 

 

 

Men om sommeren lakker jeg. Skal jeg snakke tegnspråk på fritida er det noe annet. Det er null problem. 
Det er er på jobben, og med undervisningen det ikke er så lurt. 🙂 

 

Og ellers: Jeg har kjøpt gave til Kjersti! (Bloggvenn og BFF-en i Bergen)! Noe som er HELT midt i blinken! Jeg og Karidansen drar jo til Bergen på torsdag neste uke, og man må jo ha med en liten ting fra “storbyen” 😀 Ellers så ligger det vel en liten “utfordring” i lufta, som det pleier å gjøre når vi treffes. Det pleier å SKJE noe liksom.. Ja-ja…tiden vil vise 😀 

 

 

Dette må være sist gang Kjersti var HER, og sist gang jeg så henne…To år siden. Så nå er det jammen på tide. Gleder meg veldig til å se henne igjen!! 🙂

En liten oppdatering: Så henne i fjor. Her i Oslo. Hun kom på Corona-ferie til Oslo hun 😀 Men JEG har ikke vært i Bergen på et par år altså!!

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg