Lader opp til den “store dagen”…

Ja, jeg regner med DU tror jeg mener 17. mai??
Og for så vidt gjør jeg det også… Men i samme slengen som jeg feirer bittelitt 17. mai, så feirer jeg bursdagen min også. Det er jo dagen etter, 18. mai, at jeg har bursdag. Men siden det blir besøk hos mamma 17. mai, så feirer nok jeg og søsters litt etterpå. 

Ikke at jeg blir GAMMAL…for det ble jeg for 3 år siden…. Nei..nå blir jeg bare yngre og yngre 😀

 

 

Tok meg en tur til sentrum for å møte søsters i dag. Ikke møtt henne på en ukes tid. Og det var mye å prate om , og litt å planlegge. Både 17. mai/18. mai og helgen etter. Da drar vi nemlig til Karlstad igjen, på en liten mini-ferie igjen 😉

 

 

Åshild gasset seg med salat og omelett og focaccia og jeg valgte den litt mer usunne varianten. Sitron-terte 😉

 

 

Som den “ekte bloggeren” jeg er klarte jeg å SNUSE OPP en motevisning inne på Byporten. Fine farger til sommeren ja, og ganske så behagelige stoffer så det ut til. Det er hun på trappeavsatsen altså.. 

 

 

 

Og til slutt “snublet jeg over” noe som jeg bare MÅTTE ha med hjem.. Du vet, det er NOEN i huset her som liker 17. mai bedre enn meg.  Og det er Salt og Pepper. Og hvis du ikke vet hvem det er er det lurt å se i kategorien Salt og Pepper og gjengen. 

Gjett om jeg gleder meg til korps-toner på mårran den 17. mai da :-D….

 

 

Har du hatt en bra lørdag? 🙂 

 

 

 

#lørdag #bytur #17.mai

20 kommentarer
    1. Mitt gamle korpshjerte jubler for 17.mai…. og for bursdagen din dagen derpå! Pappas kjæreste blir 80 år den 18. …. .det er ganske heftig alder… selv blir jeg jo rundt i år… og etter det skal jeg jo bare bli yngre og yngre jeg også….. hihi…. klemmer<3

    2. Hi hi tipper du våkner 17. mai av blokkfløytespill fra to ramperotter 🙂 Ferie er gøy og snart drar jeg også (fredag 24.5). 17. mai tror jeg at jeg skal ta en bytur bare for å se på livet. Det er mange år siden sist vi var i byen 17. mai så nå er det på tide. Og mannen har lovet å bli med selv om han “hater” store menneskemengder. Han ofrer seg for sin kone, som han sier siden han har vært borte på jobbreise i en uke nå. Kos deg masse med både 17. mai og bursdagen 18. mai. <3

    3. Ser ut til å ha vært en fin lørdag på dere to😊 Jeg blir litt misunnelig på all energien du har. Og alt det morsomme du finner på.
      Men jeg har hatt en fin lørdag jeg også..i fredelig tempo.. Og nå er jeg deilg trøtt. Ny dag og nye muligheter i morgen også🥀🥀

      1. Det er jo litt rart hvordan inntrykk bilder kan gi også. I går tok jeg trikken til byen. I mitt tempo. Gikk 100 meter, til trikken. Så trikken til Oslo S. Der satt jeg med søster i nesten 2 timer. Gikk gjennom senteret på Byporten/Oslo city, mot trikken. Der var motevisningen og fløytene. Så i går var jeg en skikkelig slakk en. Du hadde mer på programmet enn meg 🙂 Resten av dagen satt jeg i sofaen og latet meg. Ikke NOE gjort i huset. Eller jeg varmet noe middag da 😀 I dag har jeg lyst å gå en liten tur og ta bilder 🙂

    4. Herlige bilder og ser veldig koselig ut. Tror alltid du koser deg og tror du er det hyggeligste selskap ♥️ Korpstoner på morgenen den 17 hører helt med!! Klem til unge deg 😘

      1. Ååå det var koselig sagt 🙂 Jeg koser meg med det meste. Skal ikke mye til før jeg koser meg. Små ting gir glede 🙂 Ja, når Salt og Pepper er på farta blir det hurumhei overalt. 😀

    5. øjj.. det var en innholdsrik lørdag 😀 Tenker det skal bli spell i huset til 17 mai 😀 Ikke så rent lite spennde du har fremfor deg 🙂 veldig bra 😀

      1. He-he. den var egentlig ganske så kort og ser nok mer innholdsrik ut enn den var 🙂 Men koselig uansett 🙂 Ja, sprell blir det alltid. Jeg har prøvd å gjemme fløytene, jeg akter ikke å våkne med et brak FØR 17. mai i alle fall 😀

      1. Ja, å er det litt på programmet. Snart bloggtreffet også 🙂 Blokkfløyte -lyd fra tøyrotter låter helt annerledes enn fra små barn skal jeg love deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg