Lader opp til Helsefarm!

Veldig bra med Helsefarm i slutten av påsken. Det blir nemlig utrolig mye spising når man farter rundt med en Insta-dronning med fokus på de ultimate matbilder..

 

 

Men selv om det blir mye spising, er det mye vegetarisk på meg om dagen.. Så litt sunn er jeg da .

Og det er spisesteder på hver sin ende av byen, så trim får vi også 😉

 

 

Har på den nye Fretex-blusen. Se det fine ermet! Detaljer.

 

 

Har kjøpt meg en kjole til. Tror “kjoleparken” er komplett snart og klar for våren 😉

5 kommentarer
    1. Helsefarm, ja…..! Ikke dumt det! Her blir det nok muligens noe av det motsatte, men med MYE trim innlagt! Den blusen er forresten veldig fin! Klem <3

    2. Vi kunne visst trengt å dratt på helsefarm både den ene og den andre av oss, ha, ha…😊
      Det blir mye godmat og godis i påska.
      Jeg gleder meg til å få høre mer om hva det går ut på etterhvert.
      Nydelig bluse du fant.🤩En fin skatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg