Lader opp…

Driver og lader opp til i morgen.
Har nettopp tatt kverken på dagens 2. is, og lurer på om den kokos-bollen i kjøleskapet ønsker å bli spist opp også. Jeg tror det!! 😀

Når man skal avgårde på bloggtreff for å treffe folk man ikke kjenner SÅ godt er de lurt å være seg selv. Jeg synes egentlig at det ALLTID er lurt å være seg selv, ikke bare i forhold til bloggfolk… Jeg stoler egentlig på at det holder i massevis å være Frodith, sånn rett fram. Bare meg.

Men av og til er det jo moro å kunne “leke” at man er en annen…For å lage litt moro. Så vi får se… Kan jo være jeg dukker opp mer som dette:

 

 

…eller dette:

 

 

 

…eller kanskje dette! Mjaaau:

 

 

Ser det er meldt sol på ettermiddagen i Fredrikstad 😉

 

 

 

Men aller størst sjanse er det nok for denne utgaven:

 

 

Ja…for det ryktes her i huset at NOEN har tenkt å snike seg med på blogg-treff 😉

Nå må jeg pakke kofferten….

 

 

 

#bloggtreff #oppladning #snap

14 kommentarer

Siste innlegg