Langhelg med dunder og brak?

 

Høres ut som jeg skal på et heidundrandes party, ikke sant?
Vel…det føles i alle fall som jeg har vært på en skikkelig “fyllefest” i går.. Men har jeg altså IKKE! Jeg drikker jo ikke en gang. Og jeg startet nemlig min langhelg med trening med Ingrid. Nesten to uker siden skikkelig kondis og styrketrening nå, og det kjentes på kroppen. Tunga ut av munnen, nesten slepende på tredemølle-båndet. “Musklene” jeg hadde jobbet opp i løpet av høsten så ut til å NESTEN være bortevekk. Og da vi avsluttet med en leggøvelse som ga meg krampe i BEGGE leggene, trodde jeg nesten jeg skulle kollapse. 

 

 

Så er det rart det kjennes ut som jeg har “hang-over”? Ikke det minste!

Men… jeg er ikke dårligere enn at jeg starter dagen i dag, (når jeg har fått vekk hodepinen) med å trene IGJEN!! 😀 Etterpå går turen til søsters. Overnatting og bare avslapping. Fredagen starter med “Harry-tur”. 

Kan ikke “legge seg til” med sånne planer. Her er det bare å komme seg i treningstøyet. 😉

 

 

 

Hva er dine planer for langhelgen (min)? Ha-ha  😀 

 

 

4 kommentarer
    1. Så flink du er. Det er ikke lett å holde seg i form bestandig, for trening er ferskvare det. Kos deg massevis på helgebesøk. Her blir det stille, tror jeg og det er helt fint det også. Jeg baker nok litt mer og så skal jeg se en julefilm eller to. Klemsiklem:)

    2. som du trener ,du er helt rå :=) kos deg på harrytur ,jeg skal ha en helg med yngste datter der vi skal ut og spise middag på lørdag så overnatter hun hos meg etterpå :=) helt uten unger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg