Leken og lattermild lørdag!

 

Som du vet skulle jeg treffe Karidansen i dag. Feire bursdagen hennes, med en liten fotoshoot, og påfølgende kake. 
Det er ikke bare-bare å holde på med disse fotoshootene når man har rundet 50 skal jeg love deg.. Det var jo Kari som ble 56 i dag. Men det spiller ingen rolle. Har du rundet 50 er det massevis å passe på for å få fine bilder. 

 

Vi ler så vi griner begge to.

For det er armer som må passes på, grevinneheng vil vi jo ikke vise fram..
Så er det løs hals-hud for min del, som plutselig finner det for godt å legge seg i folder, om halsen er aldri så tynn og dobbelthaker ikke finnes. Så halser må strekkes, armer “gjemmes” og alt mens man smiler det beste man kan for å få kinnene til å se LITT mindre hule ut… Men etter en drøss med bilder av en proff fotograf, blir det noen som ser fine ut 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi tok massevis av bilder. Jeg hadde med sikkert 7-8 antrekk i en sekk. Målet var å få tatt masse bilder av Desigual-klærne jeg har. Men jeg måtte la noen henge igjen i skapet. Og jeg tok ikke alle de jeg hadde med opp av sekken en gang. Det bugner av Desigual -klær hos meg som du skjønner…

Det blir noen innlegg med et og et antrekk. Så tar jeg en liten catwalk”” med alle til slutt 😉

 

 

#outfit #klær #desigual #modellek #bursdagsfeiring

 

13 kommentarer

Siste innlegg