Likt og ulikt

 

En ting som jeg liker godt å gjøre på blogg, er å sammenlikne. Ja…nå snakker jeg om egen blogg altså. Jeg gidder ikke å sammenlikne meg med andre. Det jeg snakker om er å finne LIKE utgangspunkt, med foto, for så å ta bilder i forskjellig “antrekk”. 

Det trenger ikke å gjelde bare klær for mennesker, men f eks et STED, samme stedet, i ulike årstids-drakter. Det har jeg gjort mye. Et sted ved Akerselva var stadig fotografert for noen år siden, vår, vinter, sommer, høst. Det samme var et RØR ved Operaen, fotografert i ulike årstider og situasjoner. Altså noe LIKT, men også ulikt.

 

Her under finner du favoritt-posituren når jeg og Kari er på foto-shoot, men altså i ulike antrekk. Blir ganske forskjellig uttrykk, pga ulik drakt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#mote #antrekk #positurer #likt #ulikt

4 kommentarer
    1. Flotte bilder 😀 dere er flinke til å finne steder og “å skyte bilder”. 🙂 Nyt fine dager,, nå er det vel ikke lenge før det bærer ut på tur…. ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg