Lite julete til vanlig…ELENDIG i år…

 

Jeg er ikke egentlig så veldig julete av meg, som du kanskje har fått med deg. Pynter lite, eller ingenting, baker ikke, spiser indisk mat 1. juledag, har lite julebesøk, går lite på julebesøk osv… 
Bortsett fra julekalenderen som jeg hadde her i mange år, var det lite som minte om jul her.. (Jo, jeg kjøper pakker)

Men i år har jeg altså vært verre enn noen gang. Ikke et innlegg som har hatt særlig jul over seg, bortsett fra de Grinchen-innleggene mine…

Så da tenkte jeg at jeg fikk slå til med noen julebilder i reprise, som kanskje kunne få opp stemningen litt. Dog uten tekstene fra den gang da… 

Man kan få andre til og bli med på galskapen også skjønner du. Voksne folk til og med 😀

 

 

Baking: 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vinter-leker: 

 

 

 

 

Juletre-anskaffelse: 

frodith – Frodiths Julekalender- åpning av luke nr 10 - kom inn, bli med :-)

 

 

Lucia-tog:

frodith – Frodiths Julekalender- åpning av luke nr 13 - kom inn, bli med :-)

 

frodith – Den gang Frodithen ENDELIG fikk være Lucia-jente

 

 

Handling:

Julekalender/adventskalender – Side 4 – frodith

 

 

frodith – Frodiths Julekalender- åpning av luke nr 12- kom inn, bli med :-)

 

 

frodith – Frodiths Julekalender- åpning av luke nr 12- kom inn, bli med :-)

 

 

frodith – Side 212

Ja…kommer jeg ikke i julestemning NÅ, så vet jeg ikke…. 😀

15 kommentarer
    1. Hvor i himmelens navn er det du får tak i alle de kule tingene deres!? Til og med en XXXXS handlevogn!!

      – Det Luciaopptoget deres var jo intet mindre enn episk, og det samme må jo bare sies om bildet der de står i kassakøen *haha*

    2. Koselig å se bildene dine, og de er fra tidligere. Det har jo ingenting å si. 🙂

      Lurte også litt på den 3. rotta, og fikk svar 😀

      Jeg er julete i desember, men når julaften kommer vil jeg helst være ferdig med den 😉 Du og Salt og Pepper har gitt meg mang en god julefølelse i årene som har vært. God klem <3

    3. hi hi ,koslige minner,jeg elsker julestemningen i heimen med juletre og julelys for ikke å snakke om duftene ,men vi er forskjellige og det er jo også fint ,tenker du får det fint akkurat slik som du liker det :=)ha en fin dag da

      1. Ha-ha, du la merke til det ja 😂Det var egentlig første rotta jeg hadde, fikk av en blogger, tilsendt i posten, i 2014. Bloggeren het Vaniljeogpepper, og det ble den rotta hetende også. Men er omdøpt siste årene til Sukker 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg