Litt alenetid

 

Litt alenetid er ikke så dumt. Av og til trenger man bare å være litt for seg selv. La tankene flyte. Prøve å få orden på seg selv. Noen ganger surrer hjernen med ting som overhode ikke er nødvendig….Da kjefter jeg litt på meg selv, tar meg litt selv i nakken og håper at jeg skal høre etter…

 

 

Det hjelper som regel. Uansett pleier jeg ikke å la sånn “sutring” holde på lenge. Litt morgen-kaffe og alene-tid var det som skulle til i dag. Siden det ikke ble noe treff med Karidansen likevel, fikk jeg i alle fall luftet meg litt. 
Ellers driver jeg og fyller kofferten. Skal på ny camping-tur  morgen 🙂  

 

 

Denne kjolen får IKKE være med, for den er alt for fin. Det er nok av andre anledninger for den i sommer. Da skal den få komme ut å lufte seg. Så det ble et halv-tråkig innebilde i dag… 

Håper du har en fin dag i regnet! 🙂

 

 

#kafe #morgentanker #tur

10 kommentarer
    1. Dagen har vært fin ja – vær masse ute – litt regn – mest opphold! Tenke for mye er ikke ok – sånn er det bare! Jeg prøver å la være…. klemmer <3

      1. Ja, jeg gjør det ikke så mye. Jeg har lett for å snu 🙂 Men tillater meg en survedag i ny og ne 😀 I dag bare pakket 🙂 Klemmer <3

    2. Her skinner sola og vakkert som bare det 😀 Håper det drar seg til i rett retning når du legger ut på tur igjen 🙂 Lykke til.. klem

    3. Her er det sol, så jeg har det fint 😘 Flott kjole!
      Som deg, så trenger jeg egentid. I dag ble det under plenklipp, og satt litt ved sjøen etterpå. Bare tømte hodet. Gjør godt!
      God camping i morra. 🙂❤

    4. Deilig å sitte alene å tenke og kikke litt på folk…blir vel treff med Karidansen en annen dag da… Superfin med den nye kjolen <3 Klem

    5. Flott kjole i nydelige farger, – den kledde du! 🙂 Sånne tanker som surrer i hodet er best å ikke bruke noe tid på, – la de blåse bort til fordel for noe postitivt. Tenk på campingturen din imorgen, den hørtes spennende ut og gleder meg til å høre hvor du skal! 🙂 Ei venninne og jeg skal til Hadeland glassverk imorgen og bl.a. se utstillingen med Leonardo da Vinci, – gleder meg. 🙂 Ha en fin tirsdag, – regn fortsatt men litt lysere her. 🙂 Seinere i uka skal det visst bli sol og varmere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg