Litt “dyneløfting”…

 

Ja, dette kan vel neppe kalles “click-bait” en gang..?

Uttrykket brukes jo om å avsløre litt mer intime detaljer, av alle slag. Ikke BARE under dyna…for å si det sånn..  Men du ser vel av bildet at det ikke er DENNE typen “dyneløfting” det her er snakk om…He-he.

Nei, her er det rett og slett bretting og løfting av dyner, og VEKK med dem…

 

Jeg må jo få plass til “klasserommet” mitt.

 

Rotter og mus, lap-top, øretelefoner, penn og papir. 
Her satt jeg i dag og ventet på elevene mine. Og så kom de! Og det er SÅ koselig!

 

I dag viste jeg filmen jeg har laget, INNE på en digital plattform, samtidig som de ser meg i et annet “vindu”. Og filmen jeg valgte i dag, er denne. Tenkte dere trengte en liten reprise. Dere kjenner jo eventyret, så da er det litt lettere å se hva jeg sier, ikke sant?  Her har dere “Tre Bukkene Bruse”, med en vri…

 

 

 

 

 

 

 

 

#film #undervisning #jobb

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg