Litt finger-sprell igjen

 

Jeg har vært gjennom en periode for noen år siden da jeg var skikkelig pån når det gjaldt fingersprell. Først ble jeg nok litt inspirert av en del morsomme finger-sprell på you-tube, og siden laget jeg mine egne, litt mer bildeserier med fingersprell, dikt osv.

 

Men her er en liten ny filmsnutt, som jeg ikke hadde sett før. Og her er det litt å lære også. Nå mangler jeg bare joggesko til fingrene. Gummistøvler har jeg jo 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

En liten pike på reise ( Frodith style)

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg