Litt “sofagrising” før hjemreise

 

 

Siste dag på Hvasser Helsefarm.
Ble ikke noe kjendis-status på meg, merkelig nok… Men ingen har i alle fall blitt stemt hjem. Så da har Farm-opplegget  fungert som det skulle 😀

Vi har trent, spist sunt og fått masse sol. 
Nå trenger jeg ikke trene mer resten av året, for det strenge Helsefarm-regimet fungerer nemlig sånn at nå er jeg “ferdigtrent” for resten av året. Lurt, hva? 

Så vi er i gang med litt “sofagrising” før vi setter snuten hjemover. 
Verdens mest dekkende ord for akkurat DEN aktiviteten, et ord funnet opp av Helsefarm-driektøren herself…Ja, hun i sofaen der ja…

 

Jeg har fri både mandag og tirsdag også jeg, så skal kose meg mer 🙂

 

Ha en fin påskedag <3

 

 

7 kommentarer
      1. Ingen av oss ble stemt hjem heldigvis 😀 Ble rydding, cafe i Tønsberg før jeg landet hjemme i egen sofa, for å sofagrise videre 😀 Men i morgen må jeg komme meg ut igjen… 🙂

    1. Nydelig ved sjøen med så fint påskevær, og du har tilogmed isbadet! ☀️🥶 Velfortjent med litt sofagrising på siste dag av oppholdet! Riktig god tur hjem! 🐣☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg