Litt som første skoledag..

 

 

Klar som et egg dro jeg på jobb i dag!
Ikke tull en gang. Jeg VAR virkelig klar! Godt med ferie, men godt med rutiner også. Jeg tror jeg er en som passer perfekt til å ha alle disse mini-feriene som jeg har gjennom året, men jeg TRENGER egentlig ikke 5 uker i strekk, har jeg kjent i år. Jeg liker litt av hvert. Av og til er en helg for lite, men da avspaserer jeg en dag ekstra innimellom, og så er jeg “oppe og går igjen” 🙂

I dag var en god dag. Litt myk start som det ofte er. Litt som første skoledag. Bli litt kjent igjen. “Spisse blyantene mine”. Tegne litt. Og så ha friminutt… Hverdagen kommer til å rulle av gårde som i full fart, fort nok. Det å få litt oversikt og pusle med småting i dag var gull verdt.

Jeg gleder meg til denne høsten som ligger foran meg jeg! 

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg synes det er godt med et skikkelig avbrekk, men 5 uker tror jeg hadde blitt i meste laget. Fire uker er perfekt – spesielt når jeg har planer slik jeg hadde i år. Men ja, det var helt greit å komme tilbake til jobb også. I dag ble det sykedag på meg, men satser på å være «oppe og hoppe» i morgen.

    2. Nå dukket plutselig lukta av første skoledag opp her… den kom med kommentaren din om å spisse blyanter 😂 Jeg har startet med forberedelser til hjemtur, vasking og rydding må fordeles på flere dager før retur. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg