Livet er ganske så bra!!

Jada…det er høst!
Jada…det er travle dager på jobb!
Jada…det er sikkert NOE å sette fingeren på..

 

Men du som har kjent meg en stund vet at jeg sjelden gidder å bruke så mye energi på den fingeren… eller det kjipe den eventuelt skulle pekt på…

Finner jeg noe å glede meg over, så gjør jeg heller det. Peker fingeren DEN VEIEN liksom!

-I dag har det vært sol likevel, selv om det regnet noen dråper på morgenkvisten

-I dag har jeg gått tur langs elva med verdens fineste Karidansen. Snakket, ledd, tullet, klatret  i trær, drukket kaffe, løst verdensproblemer…og sånt…

-I dag har jeg kjent høsttemperaturen komme, og likt det. Med nykjøpt “lang-jakke” på morgenkvisten var det bare godt. (bilder av den senere)

– I dag har jeg smilt til folk jeg ikke kjenner

-I dag har jeg kjent på innsiden at jeg gleder meg til uken på jobb, da jeg får treffe elever fysisk for første gang på snart 2 år.

 

 

 

 

 

 

-I dag har jeg hatt en “snabla” bra dag!! 🙂

 

 

#glede #livet

12 kommentarer

Siste innlegg