Livet er herlig!

 

 

Jeg kjenner meg SKIKKELIG glad og harmonisk om dagen!
Enda mer enn til vanlig. Sola skinner og det er ferie. Livet går i ruslefart, skuldrene er mega-lave og jeg bare tar for meg av det beste av hva livet kan tilby 🙂

Så etter besøk hos mamsen…

 

 

…dro jeg og Hr Frodith rett hit…..

 

 

….og spiste tidlig middag. Vietnamesisk restaurant.

 

 

Jeg har blitt et luksus-dyr uten like…Og det var vel ikke DET han under her, Buddha himself, hadde tenkte seg…Det var jo asketisk liv som var målet…Men jeg er jammen ikke mye lik noen asket om dagen 😀 Men, jeg har ingen dårlig samvittighet,  jeg har det veldig godt rett og slett. Og synes selv jeg fortjener det!

 

 

Etter middag har vi sittet og nytt solen på uterestaurant, og NÅ er jeg klar for kaffe og is, innadørs, hjemme..

Livet er herlig!

 

 

Er det sol hos deg? 
Har du det godt om dagen?

 

 

#sol #livet #påske #restaurant #nytelse

18 kommentarer
    1. Koselige bilder, god mat og godt å lese at du har det så bra. 🙂
      Liker godt slik mat jeg også.
      Vi har hatt sol her helt til i dag. Da skya det plutselig til på formiddagen, og de lover oss regn i kveld og i morra. Greit det, for jammen er det tørt nå. 😉 Kos deg videre! Klem

      1. Ja, jeg virkelig nyter livet om dagen 🙂 Her har det vært sol i dag også, håper det blir i morgen også, koser meg så veldig da 🙂 Klem <3

    2. Her er det sol om dagen også.
      Og jeg syns som deg at livet er herlig akkurat nå😊
      Vietnamesisk mat har jeg aldri smakt, men det et sikkert godt 😊

    3. Jeg tror jeg faktisk aldri har smakt vietnamesisk mat før, men det så veldig godt ut så det må definitivt prøves ut en dag! Så godt å høre at du er i enda bedre humør enn vanlig om dagen, selv synes jeg at du er en så god positiv Vibe i hverdagen min, jeg titter jo innom bloggen din støtt og stadig. Jeg setter også himla stor pris på de gode kommentarene du legger igjen hos meg.

      Her har det vært sol og stråååålende vær i dag!

      1. Så flott å høre Elise Amanda, glad jeg kan være en positiv vibe 🙂 Vietnamesisk er godt. Mye grønnsaker og god saus, og litt kjøtt om man vil 🙂 Likner kinesisk mat 🙂 En ny dag med sol venter her 🙂

      1. Samme her 🙂 Skikkelig føler meg MEG på mitt beste 🙂 Håper det varer litt etter påske også 🙂 Men nyter så lenge jeg kan 🙂

    4. Så klart fortjener du (og Hr. Frodith) det 😀 NYT! <3

      I går var det sol og varmt- var ute hele dagen- i dag er det sol men for kjølig til å sitte i tskjorte, men det overlever vi 😀

    5. tror neppe Buddha ville annet enn at vi sku være lykkelig , happy Buddha 😀

      Kose deg og nyt -du fortjener det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg