Livet er ikke OVER liksom!!

Selv om det kan føles litt sånn når hverdagen nærmer seg med stormskritt, så er det bare TULL å tro at livet er OVER! Jeg må bruke litt energi for å fortelle meg selv det, for jeg har lett for å falle i “sutre-fella” når hverdagen og jobb-livet nærmer seg. 

Jeg LIKER jo jobben min, og det er mer av gammel vane på et vis at man begynner en “sorgprosess” når det kun er EN liten helg igjen til mandag og jobb.

Det er en del “må-ting” i jobb-livet som innskrenker en en del, men likevel er det fullt mulig å ha flotte dager hele året igjennom. 

 

 

I dag er nest-siste ferie-dag, og den skal i alle fall brukes ute store deler. Litt langs elva, kanskje blir det bading til og med. Med svømming og greier. Det er jo rimelig varmt i dag, så det kan bli godt 🙂 

 

 

 

Har du noen planer for dagen?
Har du ferie?

 

 

#ferie #hverdag #livet

4 kommentarer
    1. Ferie hele tida jeg, eller nesten hele tida. Er pensjonist. Men jobber allikevel ca 30 timer i måneden. Det fine med denne måten å jobbe på, er at jeg kan selv bestemme om jeg vil eller ikke 😉 Nyt den siste feriehelga di! Du har jo hatt masse fine småturer i løpet av sommeren, har jeg lest 🙂

    2. Så deilig! Jeg er på rydding, og prøver nå å få noen til å ville ha virtineskapet mitt, gies bort på finn. Skal snart ut og kjøpe mobil i felles-gave til min mor. Og så kikker jeg på restplasser, kanskje vi fyker en tur til syden, for jeg har tross alt to uker ferie igjen. Nyt livet langs elva 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg