Livet fortsetter

 

Før mamma døde bestilte jeg og verdens beste kollega en tur til Gøteborg. Rett etter mamma døde orket jeg ikke tanken på tur, eller tanken på noe som helst egentlig. Men etter en stund tenkte jeg at det kanskje var lurt å reise på tur likevel, så vi avlyste ikke. Det kan være godt å komme vekk litt, og tenke på noe annet. Merethe kjenner meg jo godt og vet hvordan jeg fungerer, både som glad og som lei meg. Så jeg visste egentlig det villle være bra for meg. Livet fortsetter jo, og man må bare reise seg opp igjen. 

Så nå er vi på vei, med toget.

Genseren strikket jeg forrige uke. Brukte 5 dager. Strikking er bra for en trist hjerne. Man blir glad av å skape noe, og man får ryddet litt i tanker mens man holder på.

 

 

 

Den er strikket på frihånd. Jeg orker ikke mønster. Følte høstfarger var helt riktig nå.

 

 

 

Mye tog-godt er på plass. Og regner med det blir litt “rom-godt” også.  Merethe er like glad i Desigual -butikken som meg, og vi skal bo på hotellet som ligger vegg i vegg med den butikken.

 

 

 

Det blir nok noen bilder i løpet av helgen 🙂

 

 

#tur #gøteborg #strikking #vennskap

 

 

16 kommentarer
    1. Så fin genser i farger som passer så bra sammen! Godt å ha litt annet å tenke på for ellers blir man så sliten, og fint å komme seg på tur og oppleve noe positivt. Det fortjener du nå. ❤️ Ønsker dere riktig god tur!

    2. en god tankegang,livet skal gå videre,det ville nok din mamma ønsket også.Håper du får le litt og kose deg på tur,det riste er der,men det må ikke få all plass for lenge,det er viktig å komme seg videre ,goklem og god tur

    3. Så koselig! Riktig god tur. Dette blir fint for deg. Og riktig akkurat nå. Og for en fantastisk fin genser! De fine fargene, og så bra design. Mener det, helt sant! Jeg elsker de fargene. Og tøft med den hetta! Detta kan du 😉

    4. Så godt å ha deg tilbake søs <3 Den genseren din ble super! Jeg står fast på armene og halsen nå så jeg må prøve å finne ut hvordan det skal gjøres 🙂 Riktig god tur tiningene og kos deg max <3 klæmmeflat 🙂

    5. Så glad du reiste. Dette blir fint. Å reise med noen som kjenner deg på godt å vondt er bra. Så vakker genser. Du er så flink. Kos deg som best det går. Klem😁👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg