Livet – fra utsida

 

 

Hei-hei! Bare en snartur innom fra jobben. Har spisepause, spiser ved pulten og surrer litt for meg selv. Av og til er dagene sånn at man vil være litt alene. Og som du ser er jeg litt “rufsete” i dag. Passer best alene…


Dagene er litt småstressende, og jeg går rundt og surrer med en del tanker. Ikke på mine egne vegne, men pga andre. Er en del folk jeg kjenner som sliter litt om dagen. På forskjellige måter.. Og når man ikke er INNI det selv, men kun kjenner det fra utsida, så er det noen ganger nesten verre. For man kjenner ikke alle detaljer.

Jeg håper at DU har det bra! 🙂

 

 

 

 

#livet #hverdagen

6 kommentarer
    1. Jeg syntes du var fin idag jeg tross litt bustehår. (Bustehår er veldig gjenkjennlig). Min dag har hatt mye fine ting selv om det såvisst ikke er lett dette livet. Klem <3

    2. Håret ditt er såååå fint!!
      Det kan være utrolig vondt å stå på sidelinjen, uten mulighet til å hjelpe. Men om du har kapasitet, så la de vite at du er der om de trenger deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg