Livet i en koffert..

 

….kan bli ganske så trangt.. Spesielt om man bare har en bitteliten kabin-koffert å “breie seg i”. 
Det er jo ikke det at jeg bor i den fast! Leiligheten er faktisk bittelitt større, og heldigvis for det 😀

Men nå har det nettopp vært ferie, med tre forskjellige mini-turer, som krever stadig pakking, utpakking og ompakking til nye turer. Og når ferien var over, så var det jammen meg pakking til jobb-tur. 

 

Hadde en lang fin arbeidsdag, med mye spennende innhold. Så var det innsjekking på rom.
Etter å ha “pakket meg ut av kofferten” i dag, ,var det rett ut på tur. 

 

Vi traff på en “fyr” som lå og latet seg. Så ganske deilig ut egentlig.  Jeg kom til å tenke på….

 

…senga jeg hadde på hotellrommet..Men den fikk vente. Mye å gjøre først: 

 

-En tur på “Walk of Fame”… 
Ikke akkurat Hollywood…. Ikke akkurat Marylin Monroe… Men likevel…

 

 

Og som vanlig fant jeg litt “street-art” på stedet jeg befinner meg. 

 

Innholdsrik dag, både faglig og sosialt 🙂

 

 

13 kommentarer
    1. Bra med jobbtur. Sjøl så gikk jeg ca 17 km med startpunkt Frognerseteren i dag og gikk til Nordmarkskapellet og tllbake. Ble en fin tur inkludert 20 min hvile i hengekøya. Det kjennes for det er lenge siden sist en slik tur. Men høsten er fin og skogen er alltid der. Og det er mange veier man kan vandre. Ha en fin kveld.

    2. Aha, du er der ja 😀 Men forhåpentligvis ute av kofferten 🙂 Lykke til med krevende og spennende arbeids utfordringer 🙂 Har pakket ut min koffert, men ikke kommet skikkelig gang her ennå 😀

    3. Man får litt av alt når man er på tur, enten det er med jobben eller privat.
      To ganger har jeg vært på jobbtur i mitt yrkesliv. Og begge gangene var veldig kjekke og berikende 🙂
      Jammen godt at du slipper å bo i kofferten, men at den heldigvis er et hjelpemiddel til å få ting med seg på tur ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg