Livet – ikke en berg-og-dalbane…

 

Jeg er som du kanskje vet ikke den som har de høyeste “toppene”, eller de dypeste “dalene”…sånn på innsiden. På en måte er det jo ganske deilig. Livet er ingen berg-og-dalbane, hvor jeg blir kastet hit og dit, mens jeg hyler og skriker enten av redsel eller av fryd.

 

 

Nei…hos meg er det mer en stille opplevelse det hele. Livet. En lun bris. Et stille vann. En rislende elv.

 

 

En vandring på rolige stier. En pust i bakken. En rislende glede på innsiden. Et smil.

 

 

 

Ikke hylende latterkramper på daglig basis.
Ikke blytunge tanker som trekker meg ned.

En lettbeint sommerfugl. Stille flaksing. Tåler kulda.

 

 

 

(Repost med “nye” bilder)

 

 

#refleksjoner #glede #humør

 

 

#tanker #livet #meg

10 kommentarer
    1. Sånn som deg har jeg nok aldri vært…….! Har hatt opp og nedturer, men det er helt ok! Akkurat nå er det imidlertid stuuuuuuuuuup….. og det er ikke greit! Klemmer <3

      1. Joda, jeg kjenner jo på LITT dårlige dager innimellom jeg også, men de er ikke så kraftige. Kan ikke kalles berg-og-dal-bane liksom 🙂 Heldigvis. Håper du får en tur OPP snart <3 klemmer <3

    2. Livet er en spennende landevei. Ingen vet helt hva som skjuler seg bak neste sving. Nye svinger, seige motbakker, slake nedoverbakker eller stup.
      Regn sol og torden. Fossestryk og stille sildrende bekker. Elver som flyter rolig forbi.
      Livet. Livet er bare det beste vi har.

      1. Neida, vet ikke helt hvordan ting blir. Og jeg få noen motbakker jeg også av og til. Men de tar meg ikke HELT ned, og ikke dras jeg HELT opp heller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg